BLOG

NOVINKY

Previous Next

Ve správný čas, na správném místě...

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení

Boooooom výprava…

Zdravím Vás přátelé a příznivci mých článků a produktů Carp Only. Tentokrát jsem se vydal na svazovou vodu, na 48 hodinovou výpravu. Název Boooooom výprava, má dva významy. Začal bych tím prvním, který je takový spíše vtipný.

Vyrazil jsem v pátek ve večerních hodinách a sice v 19:00. Naskládal jsem si trakař a tak si pomalinku jedu s naloženým vozíkem (neumím ořezat výbavu). Prostě jsem to zkoušel xkrát, ale nikdy se mi nepodařilo, abych šel jak se říká po lehku. Vždy vše na kopec naskládáno. No vrátím se k tomu významu. Zapnul jsem si radio na trakaři a tak se kochám a tlačím a naráz slyším nějaké zasyčení z kolečka, okamžitě zastavuji a shýbám se ke kolečku. No co nevidím?! Duše se začíná neskutečně rychle nafukovat a ozve se booooooom a já si sedám na zadek jak jsem se lekl… Hned si uvědomuji, že to nemám úplně blízko k místu. Tak vší silou jsem to tam nějakým způsobem dostal. (Po cestě na místo mě pozdravilo místní ptactvo svými výkaly :D) No nic, pojďme k samotné rybařině.

Konečně jsem mohl vyzkoušet ekonomickou řadu FRENETIC A.L.T., konkrétně příchuť Chilli Spice o průměru 20mm. K tomu jsem zvolil nečekaně z prémiové řady Red Diablo v tom samém průměru a jak jinak bych já mohl chytat, než na Panáčka, takže jsem vzal ještě pop up sea food 16mm. První zákrm byl cca 2kg Chilli Spice a cca 1kg Red Diablo a to bylo kolem 20:00. První záběr přišel ve 23:30 a byl to šupinatý 8kg krasavec. Stáhl jsem i druhý prut a pomalinku si ho nachystal na ráno. Pak jsem ještě nakobroval asi 2kg a šel spát. Ráno nahazuji ve 4 hodiny a ještě jsem si ani zuby nevyčistil a už se ukazuje záběr a na konci 9kg kapr. Opět stejná nástraha jako předtím. Red Diablo s pop up seafood. Pak začalo hotové peklo, kapři začali neskutečně reagovat na krmné místo a co hodina to byl záběr. Sluníčko pěkně hřálo, ale na mě, byla voda dost studená a tak jsem pořádně otestoval prsačky od trakeru. Velmi mile mě překvapily! Po každém záběru jsem dokobroval cca 10kuliček. Vedle mě byla partie rybářů a já jen poslouchal a díval se, jestli mají záběry (nenápadně) No říkám si, těm musím prostě tu rybu sebrat a udržet si ji na svém místě. Nečekal jsem, že tahle eko řada FRENETIC A.L.T. do puntíku splní svůj název, že se postupně uvolňuje. Ryba si na něj velmi rychle zvykla a začala reagovat takovým způsobem, co hodina to byl záběr. Ráno za mnou přijel kamarád, který celý nedočkavý nahazoval málem už z pole, jak se nemohl dočkat :D Ukázal jsem mu přesně sektor, zaklipoval pruty a šlo se na věc. Po pár chvílích je tam a další nádherný kapr, který už atakoval hranici 11kg. Kolem oběda nastal ¨pauza¨ na hodinu a půl, kdy jsme konečně něco zakousli i my :) a pak po obědě se mi rozjel prut na konci kapr 10+. Následovali další kapři do okolo 10 kg. Jen jsme se na sebe hleděli jako blázni, protože ani on ani já jsme tohle nečekali, ani v těch nejdivočejších snech, které se nám rybářům zdávají hlavně v lednu :D V tom největším pařáku mám záběr na levý prut a nasazuji prsačky, popadnu podběrák a metu doleva. Po chvilce je kapr v síti, ale slyším pravý prut jak zběsile kačena kvaaakaaa. Oba dva kapři mají 10kg no nádhera. Po chvíli debatování s kolegou je razantní jízda na levý prut a swinger padá a já utíkám, tentokrát po zvednutí prutu cítím, že ryba jede váhou těla doleva. Po 25min souboje ho v prsačkách po prsa ve vodě úspěšně zdolávám. Jdeme s ním na váhu, která ukazuje po odečtění vážícího saku 14,80kg a já jen jásám yeeesssss!!!! No neuvěřitelný šupináč a já celou radostí tančím oslavný tanec :D Po něm následovalo ještě pár krásných kaprů, mezi nimi i kamarádův 14kg rovných krasavec. Je tady neděle a to neznamená nic jiného, že mám v hlavě, jo zase budu muset balit achjo. Jenomže to ještě netuším, že mi sv. Petr pošeptá zvedni hlavu a buď ve střehu. Teď přichází na řadu druhý význam Boooooom výprava…. Sleduji okolí a hned zase pruty a pořád dokola a naráz mé oči vidí rozjetý swinger a cívka se jen točí a já honem utíkám, ať se mi nezastaví o klip. Stíhám to tak tak...Okamžitě se vsoukám jak žížala do prsaček, opět beru podběrák a jedu do vody. Kapr opět míří doleva a já vím, že to bude ryba přes 10kgm tak jsem šťastný, souboj trvá bezmála 35min a já konečně podebírám kapra, který mi rozbušil srdce. Jdu s ním na váhu. 5Krát převažuji váhu, abych měl jistotu, že kaprovi navážím tolik kolik doopravdy má…..

Váha ukazuje neskutečných 16,10kg a nádhernou jikernačku, která mi jen potvrdila, že jí opravdu chutná eko řada!! Jemným tahem jsem jí projel břicho a vytlačil z ní spoustu chilli spice Freneticu!!

Neskutečně jsem byl šťastný a celým štěstím jsem s ní vletěl do vody a pořádně ji popusinkoval. Děkujiiii, volám ještě dlouho, jak do vody, tak nahoru sv. Petrovi!!!

Závěrem bych chtěl poděkovat Vám, kteří čtete mé články a máte k nim pozitivní ohlasy a mě to velmi, ale velmi těší. Tahle výprava mi dala opravdu hodně a i když mně pokadil pták a bouchlo mi kolo, tak jsem byl neskutečně rád, že jsem trefil takové kapří hody. Celkem bylo chyceno 22kaprů a z nich 15kaprů do 10kg a 7 kaprů nad 10kg a dva největší mohykáni 14,8kg a 16,10 jsou pro mě neskutečnou tečkou!
Ještě jednou díky! Brzy u vody, tentokrát s deštníkem a pumpičkou :D