BLOG

Previous Next

Orlík ve varu...

Hodnocení uživatelů: 0 / 5

Neaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení

Orlík na poslední chvíli. Poslední květnový víkend vyrážíme s parťákem na Orlík.

Poprvé zde vyzkouším novinku od Carp Only Frenetic A.L.T příchuť Monster Crab, kterým chci místo více rozkmit. Chytat však budu na osvědčené boilies Squid a Liver a na druhém lovném místě to rozkrmím Red Diablem. Odjezd posouváme o jeden den dříve, neboť máme zprávy, že ryby jsou již ve tření. Mám trochu obavy, abychom ještě něco pěkného nachytali. Po příjezdu na Orlík, hledáme oblíbené místa k rybaření a všechny jsou obsazené a od rybářů slyšíme, že již pár dní z nich nikdo neviděl šupinku. Takový rybářský tlak v těchto mých oblíbených místech jsem dlouho nezažil. A tak směřujeme do míst, kde jsem ještě takhle z jara nechytal. Parťák vybírá místo a já si rozkrmuji místa půleným Freneticem a partiklem Tigernuts. Obě místa mám v příbřeží v hloubce 2,5 až3,5 metru. Druhý den na večer přichází záběr, zdolávám první rybu a ve vaničce je kapr 97cm dlouhý, který je vytřený a tak jsme s parťákem zvědaví co ukáže váha, ta se zastavuje na čisté váze 14kg a Red Diablo si připisuje první rybu. Další den zas zdolávám rybu a to kapra o váze 4,20kg a 55cm na Squid Liver, toho dne se ozývá signalizátor ještě jednou a po zdolání tu máme rybu o hmotnosti 11,10kg a délce 83cm na Red Diablo. Další den se to opakuje, jsem bez ryby a parťák podebírá dvě ryby. Předposlední den zdolávám řádkáče o míře 79cm a váze rovných 8kg. Druhý den se loučíme s Orlíkem a jsme rádi za ryby, které jsme mohly zdolat a nedopadli jsme jak jiní bez šupinky.